fotbollströja barcelona barn 'drömjobb' för att beskriva

Mike Mussina konferens: Ryan Giggs lämnat utan skyld Jag är ivrig efter att jaga Earl
RUTHERFORD 5 juli hörsel tisdag morgon, Mourinhos första globala presskonferens efter Vita Manchester United på Old Trafford, gjorde Red Devils ny tränare det klart att 'jag Kom till var han drömde om ', dessutom uttryckte han också sin önskan att jaga Sir Alex Ferguson Champions League coaching. Manchester United tränare feeling 'Just nu kan jag inte hitta de exakta orden barnen att uttrycka sina känslor, och jag vill inte använda en sådan vulgär knock fotbollströja barcelona barn 'drömjobb' för att beskriva Manchester United boss här inlägget, eftersom jag inte leva drömmen eftersom jag är i verkliga livet Manchester United manager. för att vara säker, alla professionella tränare är angelägna om att coacha Manchester United, men inte alla kan tycka om mig, verkligen tog över på Old Trafford. 'hur man behandlar fans rätt vi ser fram emot att 'jag vet mitt ansvar, men vet också förväntningarna hos fans av Manchester United, men fans ivriga för goda resultat, och kommer inte att känna mig orolig, eftersom det senaste decenniet, har jag alltid lärs ut i en stor grupp, jag alltid inför en enorm press att jaga ett bra resultat. 'Manchester United tränare för tiden.' jag tror att de är i den gyllene åldern av coaching karriär, eftersom jag har tillbringat tidigare coaching erfarenhet, har lagt en solid grund för det fortsatta arbetet, och jag jämförde också När ung, stabilare och motiverad. I själva verket kan jag med min nuvarande status och anställning i cirkeln gå till något av mitt vilja Fang, anledningen till att jag kom till Manchester United tränare, eftersom jag skulle vilja för denna stora klubbtjänster i Storbritannien eftersom jag är villig att arbeta i Premier League. 'Fakta om missade den här säsongen i Champions League', den första i USA förra säsongen, jag missade i Champions League, vilket naturligtvis gör att jag känner mig lite besviken, men jag kommer inte att dölja sin önskan att komma ikapp med Sir Alex Ferguson, jag vill filmvisningar Champions League kampanj kan vara så mycket som jazz. Hittills har jag ledde hans enhet spelat cirka 130 matcher i Champions League turnering, hoppas den nya säsongen är det enda som vi missat Champions League säsongen. 'oändlig lojalitet till Manchester Uniteds' messi tröja anledningen till att jag säger 'vi' istället för 'jag', eftersom min åsikt Manchester United är mycket viktigare än mitt eget, bör alltid vara Red Devils Champions League kampanj, vi måste fotbollströja med eget namn vara fast beslutna att återvända till denna händelse på uppdrag av europeisk fotboll på högsta nivå före juli 2017 nästa år i detta ögonblick, måste vi vara i Väntar på Champions League-gruppens status. 'Om lagets spelstil' För fotbollskläder barn billigt att vara säker, spela bra kan inte vinna spelet . Hur kan vi kan göra bra? Vi har fler mål än din motståndare, och inte förlora bollen så långt som möjligt i den nya säsongen, jag hoppas att fansen kan stödja Manchester United, även om loppet för att i sista stund kommer vi fortfarande gå efter den sista seger 'misstänkt ironi Wenger' någon tränare, han är på en liga mästerskap eller vunnit ett decennium sedan,? .. vissa inte ens få en pokal och jag alltför tungt förra året jag var i Premier League mästare coach. Om jag fortfarande måste bevisa sin förmåga, då de flesta andra tränare kommer att placeras där? naturligtvis skulle jag behöva bevisa sin nivå av coaching på Manchester United, så min natur, inte kommer att vara reaktiv och tillbaka. 'den nya säsongen, ledde hans enhet för att rikta' Om du får FA-cupen, även League gjorde topp fyra, jag har verkligen tillräckligt med kapital för att säga, 'detta är ett mycket bra resultat', men det är inte vad jag gör Jag har coachat ett antal jättar och jag vill inte höra killar säger att de vill göra bättre på Manchester United. Ange de fyra bästa? Det är inte mitt mål alls. 'Ytterligare transfermarknaden i sommar värvningar plan' enligt den nuvarande summan av värvningar fortfarande inte officiellt tillkännagivits, men det har varit långt ifrån framgångsrik. Manchester United har fyra positioner måste stärka, nu har tre personer gått med i laget. Jag gillar inte bullion-typ spelare, och tenderar att introducera experter i alla positioner. Naturligtvis först efter införandet av alla fyra spelare, jag kommer att Barcelona MESSI 10 hemmatröja billiga fotbollströjor 2017-2018 befrias, är det säkert att Manchester United värvningar inte kommer att vänta tills den 31 augusti kommer vi att slutföra arbetet så snart som möjligt värvningar. Som svar på frågor från utomstående om deras brist på träning, har jag hittills främjat totalt 49 unga människor till första laget. Som första lag tränare, varför vill du främja ungdomar? Anledningen är inget annat än två, en är att det inte finns någon tillgänglig, inget val, eftersom laget alltid drabbats av skador, och ibland försvinner mål. Sammantaget kan mitt lag alltid upprätthålla en låg sannolikhet för att bli skadad, så jag vill verkligen inte marknadsföra en ung man eftersom ingen finns tillgänglig. Därför kommer jag att ge honom en chans att spela när jag har fullt förtroende för ett litet barn. Under hela sin coaching karriär, bara förra säsongen jag inte slåss om titeln, i de allra flesta av säsongen i titeln loppet och jag måste kämpa till sista minuten, så jag är inte benägna att ge många unga människor möjlighet att spela. Jag kan berätta för många unga killar som växte upp när jag blev befordrad. Du vet alla vad jag säger är rätt. 'Vid avgången av Ryan Giggs' Ryan Giggs avgång är det inte mitt ansvar alls. Jag förstår situationen är att Ryan Giggs önskan som en huvudtränare, men Manchester United har utsett mig som lagets huvudtränare, så han valde att lämna. Jag är villig att ge Giggs någon ställning, han är väldigt modig och okej, jag önskar honom lycka till. Under min coaching Manchester United, Ryan Giggs bara vill komma tillbaka, är Old Trafford dörr alltid öppen för honom. 'Om Ferguson' Ferguson påminner mig om att ta med ett paraply, det här är ett bra förslag. Jazz sa också att jag skulle få en flaska vin som jag ofta dricker. För att vara säker, vi i framtiden kommer att ha många möjligheter tillsammans, jag kommer att välkomna honom till Manchester United övningsfält, på grund av hans kommentarer och förslag är alltid mycket viktigt för mig. Vi kommer att spendera många underbara tider tillsammans. 'Rooney prata' alls fältläge, är den svåraste typen av alltid söker bollen i motståndarens mål spelare. Tiden flyger, Wayne Rooneys fysiska tillstånd har genomgått stora förändringar, men hans hunger efter seger har inte förändrats. I min taktiska systemet kan Rooney spela nr 9, nr 10, 9 och en halv, men jag kommer aldrig att ordnas för honom att spela nummer sex, jag vet inte ens låta honom gå och spela nr 8. '(Robbie)