ren van nieuwe en hedendaagse

Ik begon bij New Balance Japan in 1997 als een schoenenontwerper [url=http://www.smkarbo.cz/Nike-Air-Vapormax-D&225;msk&233;-c-54_55.html]Nike Air Vapormax Dámské[/url]op hardlopen, fitness, wandelen en levensstijl. Op dat moment was [url=http://www.mateopinilla.es/Nike-Air-Max-90-Mujer-c-37.html]Nike Air Max 90 Mujer[/url] het merk veel kleiner, dus ik moest een beetje alles doen! Ongeveer 10 jaar geleden verhuisde ik naar het levensverzekeringsbedrijf in Japan en was in het afgelopen jaar in een Global Product Management-rol verhuisd, waardoor ik onze Tokyo Design Studio kon opzetten en het nieuwe Sport Style en Hybrid-gebied van het Lifestyle-bedrijf ontwikkelen. Toen ik voor het eerst begon, ging ik alleen met kleur ups van prestatieloperschoenen, maar het eerste project dat ik me erg erg trots op was, was de herlancering van de 1300JP. We hebben het om 5 jaar terug in zeer beperkte hoeveelheden gebracht. Het product moet er zin in hebben, dat moet altijd New Balance DNA hebben. Ik probeer er altijd voor [url=http://www.johnnycasio.co.uk/nike-air-max-1-c-48/nike-air-max-1-womens-c-48_50/]Nike Air Max 1 Womens[/url] te zorgen dat het verhaal en concept heeft dat verband houdt met ons [url=http://www.jazzkykrumlov.cz/nike-odtok-c-38/nike-air-presto-d225msk233-c-38_69/]Nike Air Presto Dámské[/url] erfgoed of meer hedendaags prestatieproduct. Ik zorg er ook voor dat ik vanaf het begin heel erg op de hoogte is van de productpositionering - voor welk type consument is dit product? Waar zal het verkocht worden? Ik heb een echte interesse in alles wat verband houdt met levensstijl en cultuur (muziek, film, eten, kunst, productontwerp) en dat is iets dat mij 24/7 omringt. Ik heb het geluk dat ik een baan nodig heb die mij toelaat om deze interesses en passies te gebruiken om mijn werk te be?nvloeden.Vooral in Beta is ons wereldwijde merk marketing platform. Het gaat erom om nooit tevreden te zijn en altijd op zoek te gaan naar jezelf. Dit is iets wat we als merk in het product nemen dat we maken,[url=http://www.jazzkykrumlov.cz/adidas-nmd-c-4/adidas-nmd-d225msk233-c-4_5/]Adidas NMD Dámské[/url]  maar het spreekt ook aan elke atleet - wat is er na je doelstellingen [url=http://www.mateopinilla.es/Adidas-Superstar-Hombre-c-66.html]Adidas Superstar Hombre[/url] bereikt? 'Reinvent Tomorrow' verwijst specifiek naar ons nieuwe [url=http://www.smkarbo.cz/Nike-Air-Odyssey-D&225;msk&233;-c-42_43.html]Nike Air Odyssey Dámské[/url] lifestyleproduct, maar het hangt nog steeds af van dat alomvattende 'Always in Beta' bericht om naar de toekomst te kijken, voortdurend bewegen en evolueren. Over de afgelopen jaren hebben we onszelf als een van de snelst groeiende levensstijlmerken in de wereld. We zijn voornamelijk bekend om ons Classic Running heritage, dus we voelden ons dat het tijd was om te verkennen en uit te breiden naar nieuwe gebieden. Het kort op de 'Reengineered' collectie was het cre?ren van nieuwe en hedendaagse wendingen op een aantal van deze erfgoedmodellen. We hebben dit bereikt door middel van een combinatie van gedeconstrueerde bovenlingen en het trouwen van onze eigen prestatie technologie met klassiek [url=http://www.alessiolaudando.it/]Economico Moncler Piumini[/url] vakmanschap.